В приміщенні Волинської торгово-промислової палати відбувся семінар на тему “Експорт товарів та послуг: особливості пошуку контрагентів в ході переорієнтації експортних потоків України з СНД до Європи, Африки, Азії та Америки”.

Як дізнатися які товари цікаві іноземним партнерам? Чи вільна ваша товарна ніша? Чи потрібно робити маркетинг нових ринків збуту? Як зазвичай шукають українські товари в інших країнах? Як знайти і водночас не втратити покупця? На ці, та інші питання намагався відповісти спікер семінару, засновник та акціонер проекту Allbiz Іван Закревський. Також Іван розповів про основні переваги та можливості платформи Allbiz для бізнесу.

А чи знали ви що в світовому рейтингу глобальних В2В-ресурсів Allbiz займає друге місце після китайського гіганта Alibaba.com, залучаючи щорічно більше 230 млн. відвідувачів з різних країн? 

Фундаментом такої конкурентної переваги служить глобальна комунікаційна матриця, яка, завдяки можливості обробки та трансляції каталогів товарів на 26 мовах, генерує щоденно тисячі запитів на рідних мовах їх відправників. Згідно статистики четверо людей з п’яти, серед тих хто відправляє письмові запити через Allbiz, віддають перевагу рідній мові а не англійській. Це суттєва конкурентна перевага перед англомовними глобальними В2В-ресурсами.

Сподіваємось нові знання дозволять нашим експортерам знайти нових партнерів та підвищити свою впізнаваність на ринку.