Участь в міжнародній виставці – один з найефективніших шляхів при виході на нові експортні ринки. Саме про це йшла мова під час семінару-практикуму “Участь в міжнародній виставці: Як отримати максимальний результат?”

✔️Яка роль виставки в системі експортного маркетингу?
✔️ Як правильно підготуватися до успішного проведення виставки?
✔️Як організувати роботу на стенді? Як встановити контакт з відвідувачем? Як не потрібно вести себе на виставці?
✔️Робота після виставки: Як закріпити результат і не втратити здобуті контакти?

На всі ці питання учасникам заходу пощастило отримати професійні відповіді, адже спікерами виступили досвідчені Ralf Lowack, Координатор Європейського офісу ТПП України з 2015 р, сертифікований експортний консультант з більш ніж 20ти річним досвідом, та Anastasiia Normatova, Сертифікований експерт з експорту, організатор участі в міжнародних виставках в Європі, на Близькому Сході, Африці та Азії.

Під час виконання практичних завдань учасники мали змогу проаналізувати правильність підготовки до виставки на прикладі кейсу “Мельник та сини”, на власному досвіді переконатися наскільки важливим є перше враження від людини, та отримали детальні чек-листи для поетапної підготовки до виставки.

Сподіваємось набуті знання допоможуть учасникам освоювати нові ринки!