14 травня 2019р.

На майстер-класі Ви дізнаєтесь, як вести бізнес успішно при умові відсутності фінансової можливості підтримки маркетингу; отримаєте практичні поради, як організувати свою діяльність таким чином, щоб при мінімальних витратах, все ж таки бути клієнтоорієнтованими; утримувати та приваблювати споживачів.

Питання, що обговорюватимуться:

  • Що таке маркетинг та навіщо він потрібен?

  • Планування маркетингової діяльності компанії.

  • Цільова аудиторія: комунікація зі споживачем для ефективного позиціонування.

  • Просування компанії.

  • Просунення в умовах нульового або обмеженого бюджету.

Майстер-клас проводитиме експерт – Лідія Пащук – керівник Школи малого і середнього підприємництва, топовий маркетолог, викладач програм Чартерного інституту маркетингу, кандидат економічних наук, доцент Міжнародного інституту бізнесу та Київського університету ім. Т. Шевченко, автор більш ніж 50 публікацій у різноманітних виданнях.

Участь у заході безкоштовна, за умови попередньої реєстрації за посиланням:
https://forms.gle/w8q9LbzkXo5KGYyo8 Реєстрація відкрита до 13 травня 2019 року.
За детальнішою інформацією, звертайтеся: 0 800 211 624 або 050 666 50 08

Дата та час проведеннявівторок, 14 травня 2019р., з 12:30 до 14:30.

Місце проведення: конференц-зал Волинської ТПП.