З року в рік кількість споживачів, які обирають продукцію та послуги більш економічні та більш безпечні для здоров’я та довкілля збільшується. Нині світовий ринок екопродукції оцінюється у 4200 млрд. євро з часткою ЄС 21%. Цей ринок зростає з початку 2000-х років в річному обчисленні у середньому на 4%, і навіть в період загального економічного спаду має найбільший потенціал зростання кількості робочих місць.

З метою ідентифікації екопродукції застосовується спеціальне марковання у вигляді тверджень і графічних зображень, що вказують на її поліпшені екологічні характеристики чи переваги. Вимоги до такого маркування встановлені міжнародними стандартами серії ISO 14020. Право на його застосування можна отримати виключно відносно екологічно сертифікованої продукції, на підставі екологічного сертифікату.

Знаки екологічного маркування регіональних і національних сертифікаційних систем можна побачити у багатьох країнах світу на різних товарах: від продуктів харчування до промислових товарів, від будівельних матеріалів до об’єктів будівництва.

Цільова аудиторія – керівники, відповідальні за прийняття управлінських рішень компаній та підприємства, зацікавлені у збільшенні продажів на внутрішньому ринку та у посиленні експортного потенціалу; а також рекламні та маркетингові агенції.

Програма тренінгу передбачатиме ознайомлення учасників з:
• вимогами міжнародних стандартів що встановлюють принципи та методи визначення поліпшених екологічних характеристик і переваг продукції та застосування екологічних марковань;

• бізнес-кейсами українських товаровиробників з ефективного використання результатів екологічної сертифікації та маркування в якості конкурентних переваг, у тому числі для посилення експортного потенціалу (ДП «Сантрейд» (ТМ «Олейна», соняшникова олія), ПАТ «Слобожанська будівельна кераміка» (ТМ СБК, вироби керамічні будівельні), ТОВ «ДеЛаМарк» (TM DeLaMark, мийні засоби), готель «Ноев ковчег» (Чернівецька обл.));

• типовими помилками при використанні в рекламі тверджень, маркувань та декларацій екологічного змісту, у тому числі з відповідальністю суб’єкта господарювання за такі помилки;

Учасники тренінгу отримають відповіді на запитання:
• які категорії товарів, послуг чи об’єкти будівництва можуть отримати статус «екологічні»?

• як підтвердити цей статус?

• яка відповідальність суб’єкта господарювання за застосування безпідставних декларацій типа «еко», «екологічний», «екологічно чистий» і т.ін. або інших марковань у формі графічних зображень чи тверджень, що вказують на екологічну перевагу?

• у чому полягає процедура екологічної сертифікації товарів, послуг і об’єктів будівництва?

• які вимоги застосовуються при оцінюванні екологічних характеристик і переваг продукції відносно її впливів на стан довкілля та здоров’я людини?

• як екологічна сертифікація та маркування може вплинути на збільшення продажів на українському ринку?

• як екологічна сертифікація та маркування може вплинути на посилення експортного потенціалу?

Захід проводиться за сприяння Програми сприяння зеленій модернізації економіки , що реалізується Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit ( GIZ, Німеччина).

Тренер: Берзіна Світлана Валеріївна -міжнародний аудитор систем управління якістю та екологічного управління, директор Центру екологічної стандартизації Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління Мінприроди України, національний експерт регіональної програми ЄС EaP-GREEN та UNEP (ЮНЕП, Програма ООН з навколишнього природного середовища)

Місце, час тренінгу: 22 вересня 2017 року з 11.00 до 17.00, приміщення Волинської ТПП (вул. Яровиця, 18, м. Луцьк).

Вартість: 100% всіх витрат оплачено німецькою стороною! Участь безкоштовна.

Кількість місць обмежена!

>>Реєстрація<<

 

Контакти:

моб. (050) 438-22-01
Email: zez@vcci.com.ua