Захід буде цікавий починаючим експортерам, в яких відсутній або мало досвіду участі у виставках. Учасники зможуть на прикладі практичних кейсів та вправ підготуватися та оцінити ефективність участі у виставці та отримати поради як закріпити результат.

Основні теми заходу:
📌 Роль та завдання виставки в експортному маркетингу
📌 Підготовка до виставки – передумова для успішної участі. Основні етапи участі у виставці.
📌 Чек-ліст експонента;
📌 Ефективна робота на виставці: Як організувати роботу на стенді? Як встановити контакт з відвідувачем? Як не допустити поширених помилок?
📌 Робота після виставки: Як закріпити результат?
📌 Чому часто компанії часто незадоволені результатами виставок? Що можна покращити?

Спікери тренінгу:

🔸 Ральф Ловак (Ralf Lowack):
– Координатор Європейського офісу ТПП України з 2015 р,
– Більше 20 років досвіду роботи в німецьких і українських консалтингових організаціях,
– В рамках розвитку нових ринків організував і супроводжував участь у виставках для ряду компаній, як індивідуально, так і в групах.
– Сертифікований консультант і тренер з експорту
в ЄС

🔸 Анастасія Норматова:
– Сертифікований експерт з експорту,
– організатор участі в міжнародних виставках в Європі, на Близькому Сході, Африці та Азії, серед яких:
Anuga (Німеччина), Alimentaria Barcelona, Word’s of Private Label Amsterdam, Gulfood та Gulfood manufacturing, Yummex Middle East ( ОАЕ), FHC China ( Китай), Food Africa (Єгипет) та ін.

19 квітня (п’ятниця), 09:30 – 17:00. В вартість семінару входять дві кава-паузи та обід, учасники забезпечуються роздатковими матеріалами.
м. Луцьк, Волинська торгово-промислова палата (вул. Яровиця, 18).

Вартість участі у семінарі – 780 грн. (з ПДВ).

Реєстрація
Детальна програма заходу

📩 За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь до Віталій Киричук,

тел. +38(050)666-50-08,

kyrychuk@vcci.com.ua або zez@vcci.com.ua