Обрати сторінку

Унікальна можливість прискореного виходу на китайський ринок українських компаній, які бажають продавати товари через 15 мереж супермаркетів та магазинів біля дому в КНР – одному з найбільших споживчих ринків світу.

Китай наразі потребує збільшення імпорту продуктів харчування з доданою вартістю – фасованих і, за словами радника посольства КНР в Україні пана Лю Цзюня, розглядає Україну в цьому питанні як одного із важливих партнерів.

ТОВ «AMGC Right Decision», член ТПП України, є уповноваженим агентом китайського дистриб’ютора і пропонує українським компаніям скористатися можливістю пройти 18 кроків у строк близько 6 місяців і почати продаватися у вибраній кількості та конфігурації супермаркетів Китаю, з доступних нам на даний час загалом 23 000 торгівельних точок.

Зацікавлені виробники мають можливість отримувати консультації, вести перемовини та вирішувати питання про введення товарів у торгівельні мережі Китаю оперативно у Києві, українською чи російською мовами.

Наш стратегічний партнер у Китаї (дистриб’ютор) працює понад 8 років за договорами на поставку товарів з торгівельними мережами Китаю. Китайський дистриб’ютор, що вже діє за договорами з мережами може швидко розширити асортимент поставок, тому входження в мережі на полиці супермаркетів українських товарів є стандартним процедурним питанням, особливо для низки товарних категорій, вже дозволених санітарними нормами до ввозу у Китай. 

Окрім організаційного супроводу, ТОВ «AMGC Right Decision» може надати українським компаніям і широкий маркетинговий сервіс міжнародного рівня для адаптації товарів щодо ринку Китаю, генерації попиту на товари і бренди та для активної конкуренції в КНР – аж до досягнення значної частки ринку.

Як перший крок, ви можете отримати у Києві:
1. Огляд ринку Китаю за профільним сегментом продукції, ціни конкурентів на полицях,
можливість продажів у Китаї продукції, перелік документів для експорту.
2. Розрахунок рентабельності експорту по кожному СКЮ та пошук найприбутковіших позицій
у продуктовому асортименті виробника.
З досвіду, рентабельність деяких видів продуктів харчування у певному фасуванні досягає 30%, в окремих випадках і навіть 60% і більше.

Зацікавленим нададуть презентацію, оприлюднену на засіданні представників Міністерства аграрної політики та продовольства України, Держспоживслужби України, представників профільних асоціацій, яке відбулося 01.02.2019 р. та презентовану на Міжнародному аграрному форумі «АГРО 4.0» 5 червня 2019 р. у Києві.

Контактна особа – Дмитро Сосновський
Директор ТОВ «AMGC Right Decision», Україна, Київ Tel / WhatsApp / Viber +380953113648 sosnovsky@amgcompass.com.ua
www.amgcompass.com.ua