Торгово-промислові палати традиційно надають комплекс послуг зі сприяння в просуванні продукції підприємств на закордонні ринки. Один із ефективних інструментів для цього – представлення компанії на онлайн-платформах метчмейкінгу для встановлення ділових контактів, демонстрації продукції, технологій.
Наші експерти допомагають запорізьким компаніям скористатися цим ефективним інструментом активізації зовнішньоекономічної діяльності.
25 травня Запорізька і Волинська ТПП за підтримки ЄС та ПРООН організували вебінар на тему: «Пошук партнерів. Робота на маркетплейсах».
Спікерка заходу:
Ксенія Нагорна, начальниця управління міжнародних відносин Запорізької ТПП, сертифікована консультантка з менеджменту СМС, національна експертка багатьох міжнародних проєктів, експертка зовнішньоекономічної діяльності з більш ніж 15-річним досвідом.
Реєстрація та робота на B2B-майданчиках може бути стратегічним кроком для компаній, спрямованим на розширення клієнтської бази, збільшення продажів та оптимізацію бізнес-процесів, – наголошує експертка.
Серед основні кроків для цього:
• Дослідіть та визначте відповідні B2B-майданчики, щоб знайти ті, які відповідають вашій галузі, цільовій аудиторії та бізнес-цілям.
• Враховуйте такі фактори, як репутація майданчика, база користувачів, обсяг транзакцій та комісійні збори.
• Зрозумійте вимоги маркетплейсу: ретельно вивчіть процес реєстрації та адаптації.
• Зрозумійте вимоги для реєстрації, такі як юридична документація, критерії продукту/послуги, сертифікація та стандарти якості. Це допоможе вам підготувати необхідну інформацію та матеріали.
• Переконайтеся, що ваші пропозиції добре описані, з чіткими специфікаціями, цінами, зображеннями та будь-якими іншими важливими деталями.
Під час вебінару спікерка зробила огляд головних маркетплейсів України для МСП, галузевих маркетплейсів Європи, зупинилась на особливостях реєстрації на В2В-платформах.
Enterprise Europe Network (EEN) – найбільша європейська мережа підприємств, до якої входять 70 країн світу, більш ніж 2 500 000 організацій, понад 10 000 профілів компаній.
Ресурс налічує понад 600 бізнес-асоціацій, близько 20000 бізнес-пропозицій та технологічних розробок.
Присутність компанії на цій платформі відкриває широкі можливості для налагодження нових ділових контактів.
Також є інші популярні галузеві онлайн-платформи, В2В-майданчики.
EU-Ukraine Solidarity Lanes Business Matchmaking Platform – платформа, створена Європейською Комісією з метою швидкого об’єднання зусиль суб’єктів підприємницької діяльності ЄС та України задля знаходження прагматичних рішень щодо експорту сільськогосподарської продукції з України.
Supply Chain Resilience – платформа для оптимізації ланцюгів постачання між Україною та ЄС, яка допомагає компаніям з Євросоюзу та України вести спільний бізнес.
BRAVERY – український маркетплейс. «Світ дав нам три дні. Але ми все ще стоїмо. Більше того, ми ще створюємо. Ми майструємо. Ми доставляємо. Тому все, що зроблено в Україні, зроблено зі сміливістю», – зазначається на платформі. І тепер кожен може підтримати українську сміливість, просто купивши ці речі.
Каталог українських експортерів (е-каталог) – це безкоштовний онлайн-сервіс, створений для налагодження прямих бізнес-контактів між іноземними компаніями та українськими виробниками товарів і послуг.
Міжнародна платформа NAZOVNI від МЗС України – спеціальна система NAZOVNI створена Міністерством закордонних справ України для допомоги українським компаніям у знаходженні нових можливостей експорту товарів і послуг за кордон.
Відеозапис вебінару можна переглянути за посиланням:
Продовження серії вебінарів проєкту «Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів» – вже завтра, 26 травня.
Обов’язкова реєстрація за посиланням: https://cutt.ly/U4KRGyd
Додаткова інформація за тел. +38 050 484 11 97 або електронною поштою oso@cci.zp.ua