✅Експорт є невід’ємною складовою сучасної глобалізованої економіки. Поставки на міжнародні ринки надають компанії додаткові ресурси для розвитку та росту. Проте, зовнішня торгівля має і багато ризиків, які необхідно вчитись успішно долати.
✅23 травня під час профільного вебінару, організованого Запорізькою і Волинською ТПП у межах проєкту «Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів» за підтримки ЄС та ПРООН, досвідчені експортери та компанії, які тільки роблять перші кроки на зовнішніх ринках, отримали корисні поради щодо зменшення ризиків і затрат при пошуку партнерів.
✅Підприємців і підприємниць консультувала Ольга Щолкіна, провідна експертка Запорізької ТПП, сертифікована консультантка з менеджменту СМС, національна експертка багатьох міжнародних проєктів, експертка зовнішньоекономічної діяльності з більш ніж 20-річним досвідом.
Серед головних тем зустрічі – використання інструментів маркетингового аналізу при виході на нові ринки та правильний вибір країни для експорту.
Основні кроки компанії для виходу на міжнародні ринки:
• аналіз статистичних показників кон’юнктури ринку;
• оцінка потенціалу компанії;
• вибір ринку;
• перевірка на відповідність якості послуг стандартам цільових ринків і вимогам сертифікації;
• досконале вивчення клієнтів;
• оцінка готовності компанії;
• аналіз забезпечення ресурсами (кадровими та фінансовими);
• робота над репутацією;
• пошук партнерів.
Як обрати правильну країну для експорту?
Спікерка наголошує на таких кроках:
• Вивчіть потенціал ринку: проведіть ретельне дослідження ринку, щоб оцінити потенціал різних країн. Зверніть увагу на такі фактори, як економічна стабільність, розмір ринку, темпи зростання, споживчий попит і торговельна політика.
• Визначте експортні цілі: чітко визначте свої експортні цілі та узгодьте їх з характеристиками потенційних цільових ринків.
• Оцініть доступ до ринку та регуляторні вимоги: імпортні тарифи, митні процедури, стандарти продукції, сертифікація, захист прав інтелектуальної власності, а також будь-які специфічні правила або бар’єри, пов’язані з вашою галуззю.
• Важливо розуміти культурні фактори: мовні бар’єри, вподобання споживачів, місцеві звичаї та традиції.
• Подумайте про логістику та дистрибуцію: оцініть логістичну інфраструктуру, транспортні мережі та канали дистрибуції в кожній цільовій країні.
• Зверніться за порадою до експертів: зверніться до місцевих консультантів, торговельних асоціацій, галузевих експертів або державних торговельних агентств.
• Оцініть фінансові аспекти експорту до кожної потенційної країни: візьміть до уваги такі фактори, як обмінні курси, стабільність валюти, умови оплати, оподаткування та будь-які потенційні фінансові ризики.
• Оцініть ризики та прибутки: збалансуйте потенційні ризики та прибутки, пов’язані з виходом у кожну країну. Оцініть такі фактори, як політична стабільність, правове середовище, економічні ризики, захист інтелектуальної власності та потенційні проблеми у веденні бізнесу.
Відеозапис вебінару ви можете переглянути за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=CMVkh1VXuSQ
Продовження теми – у четвер, 25 травня. Тема: «Пошук партнерів. Робота на маркетплейсах».
Обов’язкова реєстрація за посиланням: https://cutt.ly/U4KRGyd
Додаткова інформація за тел. +38 050 484 11 97 або електронною поштою oso@cci.zp.ua
***
Для довідки
Проєкт «Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів» впроваджується за підтримки Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Програму ООН із відновлення та розбудови миру (UN RPP) реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).