Учасники дізналися:

як розпізнавати шахрайство (червоні прапори) – загальні ознаки потенційного шахрайства в торгівлі, приклади, які ілюструють червоні прапори в дії

про методи запобігання практикам шахрайства: Due Diligence, гарантії та безпечні методи оплати

виконали практичні вправи

Поспішні замовлення – покупець поспішає завершити операцію, особливо для товарів високої вартості.

Незвичайні умови оплати – запити на платежі готівкою, незвичайно великі авансові платежі, платежі через особисті рахунки або запити на передплату з обіцянкою повернення коштів.

Зміна банківських реквізитів – партнер раптом надає нові банківські реквізити, особливо якщо новий банк знаходиться в іншій країні.

Невідповідності в документації – розбіжності в адресах, орфографічні помилки або невідповідності у супровідних документах з даними контракту.

Відсутність рекомендацій або бізнес-історії – компанія не має послужного списку, не представлена в Інтернеті або відмовляється надати рекомендації.

Тактика тиску – пропозиції обмеженого часу, які часто використовуються, щоб підштовхнути вас до прийняття поспішних рішень.

Угоди, які надто гарні, щоб бути правдою – ціни значно нижчі за ринкові або якщо умови здаються надто вигідними.

Незвичайні маршрути доставки – товари доставляються незвичайним маршрутом, який не має логістичного сенсу.

Запити щодо секретності – друга сторона не заохочує вас розмовляти з іншими співробітниками, зацікавленими сторонами чи органами влади щодо транзакції.

Зміни в спілкуванні – спілкування раптово перемикається з електронної пошти корпоративного домену на особисту електронну пошту або якщо тон, стиль або якість спілкування різко змінюються.

Відсутність фізичної адреси – підприємство надає лише P.O. Box, має незрозумілу ділову адресу, використовує безкоштовні служби електронної пошти.

Розпливчасті або незрозумілі контракти – бракує конкретики, містять незрозумілі умови або є надто складними.