6 листопада Запорізька і Волинська торгово-промислові палати розпочали робочий тиждень з важливої теми маркетингу. Підприємців консультувала Світлана Насирова – сертифікована бізнес-тренерка, ведуча стратегічних і командних сесій, бізнес-консультантка зі стратегічного маркетингу, розвитку та сталості бізнесу.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
Продукт, місце продукту на ринку, політика ціноутворення та промоція – чотири базові елементи маркетингу, які взаємопов’язані між собою. Адже «одна з сучасних проблем маркетингу у тому, що вважають, що це тільки промоція», – цитує експертка Філіпа Котлера.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
Перша зустріч була присвячена маркетингу для b2b. Зокрема, спікерка надала рекомендації щодо аудиту існуючої системи маркетингу, розглянули специфіку та інструменти маркетингу для b2b, алгоритми роботи з різними видами клієнтів, PR та digital інструменти просування для b2b.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
Вивчали успішні маркетингові кейси і навчались створювати власні. Адже «кейси – продають», – зазначає Світлана Насирова.
![📌](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tac/1/16/1f4cc.png)
Вебінар організовано у межах проєкту «Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів» організовано Запорізькою і Волинською ТПП в межах Програми із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.