«За допомогою Linkedin ви можете шукати клієнтів по всьому світу», – зазначає Євгенія Литвинова, СЕО Клубу експортерів України. Все більше країн і підприємств приєднуються до цього тренду.
Про використання Linkedin, Telegram для пошуку замовників говорили 22 листопада під час вебінару серії «Експертні консультації. Об’єднаний економічний фронт двох регіонів».
Спільний проєкт Запорізької і Волинської ТПП реалізується в межах Програми із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Спікерка Євгенія Литвинова надала практичні поради щодо ефективної роботи з цими мережами.
Що таке linkedin?
➢ Підігрівання аудиторії
➢ Контакти і комунікація
➢ Спосіб потрапити до телефону клієнта
➢ Можливість бути у топі у гугл-пошуку
У цій мережі дуже важливий бізнес-контакт!
А тому наші меседжі повинні бути індивідуальними, у разі якщо ви не знаєте людину, яку бажаєте додати до своєї мережі контактів.
3 кроки реалізації:
✓ Залучити колег, клієнтів
✓ Зробити план публікацій на 2-3 місяці
✓ Використовувати посилання на свій профіль у Linkedin
Презентацію можна завантажити на сайті: https://www.cci.zp.ua/vebinar-yak-vykorystovuvaty…/
Відеозапис вебінару: