Друзі, сьогодні хочемо познайомити вас із нашим новим членом палати та разом презентувати його історію успіху. Раді вітати серед учасників Алла Теліга – співзасновницю франчайзингових мереж Галя Балувана та Wesoła Pani.

 

Галя Балувана — добре знана компанія як на теренах Волинської області, так і всієї України. І вже успішно освоює закордонні ринки із брендом Wesoła Panii. Це найбільша в Україні франчайзингова мережа магазинів заморожених домашніх страв. Від початку продукція включала традиційні українські вареники, пельмені, сирники, котлети, голубці, картопляні вироби. Асортимент постійно поповнюють. Тут також представлені численні готові страви, а також кондитерські вироби.

 

Особливість продукції — вона виготовляється безпосередньо у закладах за склом і може бути швидко приготована вдома.

 

Бренд «Галя Балувана» змінив загальноприйнятий підхід до напівфабрикатів, представивши смачні крафтові вироби з ресторанною якістю за доступними цінами. Концепція виробництва «за склом» — це лід-магніт, який водночас підвищує довіру споживачів. Успіху бренду сприяли детально продумані маркетингова стратегія, концепція магазинів плюс зростання популярності категорії, особливо під час пандемії. Протягом останніх років мережа розширилася до понад 900 магазинів.

 

За кордоном Алла разом із співзасновниками Diana Teliha та Vladyslav Azovskyi розвивають франчайзингову мережу Wesoła Pani. Магазини мережі працюють у Польщі, Нідерландах. Готуються до запуску партнери в Литві та Чехії. Також є запити на певні категорії продукції зокрема від власників магазинів у Німеччині. І ще один інсайд — буквально на днях перша франшиза компанії була придбана у США!

 

На запрошення пані Алли ми відвідали один із магазинів мережі «Галя Балувана» у місті Луцьк. Під час екскурсії ми на власні очі змогли оцінити процеси та стандарти (тут впроваджено систему HACCP).

 

Історія успіху бренду — це насамперед люди, які стоять за ним і вкладають свою енергію, талант і знання в розвиток бізнесу. Компанія постійно впроваджує інновації, які дають змогу бути «в ринку», відповідати очікуванням споживачів, які прагнуть різноманіття, а також драйвити розвиток ніші. Цікаво, що кожен працівник виготовляє в середньому 50 кг продукції за зміну.

Щиро дякуємо пані Аллі, яка запроваджувала всі процеси та рецептури, за запрошення. Впевнені, що доєднання до спільноти Волинської ТПП надасть новий поштовх до розширення мережі та відкриття нових міжнародних ринків.

 

Ph. Тетяна Плита