Digital marketing при експорті в Чехію: два дні інтенсиву з Володимиром Битько! 

Ми провели потужний дводенний тренінг у рамках акселератора “Digital marketing school: Цифровий маркетинг при експорті в Чехію”!
Разом із підприємцями та експертами ми розбиралися, як ефективно використовувати digital-інструменти для виходу на чеський ринок.
 Що дізналися учасники?
 Що дізналися учасники? Як підготуватися до digital-просування в Чехії
 Як підготуватися до digital-просування в Чехії Які канали працюють найкраще для B2B та B2C
 Які канали працюють найкраще для B2B та B2C Як аналізувати конкурентів та знаходити свої переваги
 Як аналізувати конкурентів та знаходити свої переваги Як будувати маркетингову стратегію та вимірювати ефективність
 Як будувати маркетингову стратегію та вимірювати ефективність Практичні кейси, живі дискусії, інтенсивні воркшопи – це було справжнє занурення у digital-маркетинг!
 Практичні кейси, живі дискусії, інтенсивні воркшопи – це було справжнє занурення у digital-маркетинг!Дякуємо всім учасникам за активність та драйв, а Володимиру Битько – за експертні знання та цінні інсайти! 

Стежте за нашими анонсами та долучайтеся до наступного тренінгу “Digital marketing school: Сторітелінг, візуалізація, брендинг для виходу на ринки Чехії” 12-13 березня 2025 р.
Проєкт “Експортна акселераторська програма для ММСП” здійснює ГО “Агенція міжнародної співпраці” за підтримки Проєкту “Підтримка приватного сектору та розбудова стійкості в Україні”, що реалізується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки уряду Чехії і націлений на підтримку українських підприємців, зацікавлених у розширенні співпраці з чеським приватним сектором і громадськими організаціями.
 
					 
												