usaid-logo-white

Школа експорту

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує надання експертних послуг МСП з розширення експорту

Тренер - Галина Перепелиця

⋅Сертифікована консультантка та тренерка з питань експорту та відповідності продукції вимогам ринків.

⋅Сертифікована консультантка з експорту за програмою Естонського інституту маркетингу 2019 та 2021 років.

ДОСВІД:

⋅17-річний досвід консалтингу в міжнародній торгівлі, підтримці компаній у розвитку та налагодженні експортних операцій.
⋅13 років успішного досвіду у розробці та проведенні заходів з розвитку бізнесу з USAID, ЄС, ПРООН, GIZ та іншими міжнародними організаціями.
⋅20+ авторських тренінгів та інших освітніх програм, включаючи розробку навчальних матеріалів з розвитку експорту.
⋅70+ навчальних заходів з питань експорту, проведених у 2018-2020 роках: доступ до нових ринків, нарощування експортного потенціалу, дослідження ринків, визначення вимог до продукції, маркетингові стратегії тощо.
⋅11 тренінгів Export Bootcamp, які були проведені у 2019-2021 роках.

IMG_2468

Програма школи експорту

Навчання відбуватиметься онлайн, щовівторка та щочетверга з 10:00 до 14:00 (згідно програми нижче).

ТренінгДатаЦільова аудиторія (ЦА) і результати
1Модуль:
Аналіз експортної спроможності, аналітика ринків, побудова стратегії входу на обраний ринок
16, 18, 23 та 25 квітня
Перелік питань:
⋅Аналіз спроможності, вплив на стратегію виходу на закордонні ринки
⋅Вибір ринків – алгоритм, критерії, ресурси, прийняття рішення
⋅Типи стратегій виходу на ринок, вибір стратегії
Результати:
⋅Передумови для розробки стратегії виходу, обмеження та можливості
⋅Вибір 2-3 потенційних ринків та розуміння процесу вибору ринків
⋅Оцінка ресурсів компанії, потреб ринків, вибір найбільш ефективної стратегії виходу.
Цільова аудиторія:
⋅Керівники підприємств, які відповідають за стратегію розвитку компанії;
⋅Менеджери зі збуту (експорт-менеджери); керівники підрозділів, відповідальних за розвиток продажів компанії
2Модуль: З’ясування вимог до товару, сертифікація, доведення відповідності продукції ринку ЄС 7, 9, 14 та 16 травня
Перелік питань:
⋅Аналіз вимог обраного ринку, тарифне регулювання
⋅Вимоги безпеки, вимоги споживачів, вимоги закупників/ покупців
⋅Процедури підтвердження відповідності товару вимогам ринка та покупців (харчова та нехарчова продукція споживчого сегменту, промислова продукція, послуги)
⋅Документи, що підтверджують відповідність
Результати:
⋅Перелік вимог обраного ринку, підтвердження гіпотези щодо потенційного ринку
⋅План підготовки до виходу на ринок – підготовка документів, процедури, адаптація продукту
⋅Оцінювання потрібного часу та ресурсів, необхідних для підготовки до виходу на новий ринок
Цільова аудиторія:
⋅Керівники підприємств, які відповідають за стратегію розвитку компанії;
⋅Менеджери з якості та впровадження схем сертифікації; керівники та фахівці підрозділів, відповідальних за підготовку документів для експорту
3Модуль: Преференційні режими, транспорт та митні процедури, умови поставки ІНКОТЕРМС 2020, аспекти укладення ЗЕД контрактів 21, 23, 28 та 30 травня

04 та 06 червня
Перелік питань:
⋅Походження товару та вплив на тарифне регулювання, визначення походження в залежності від країни експорту та походження сировини; підготовка документів для оформлення сертифікатів
⋅Що таке Інкотермс і чому вони важливі для експортерів та імпортерів?
⋅Які основні категорії Інкотермс і як вони впливають на розподіл відповідальності та ризиків між сторонами угоди?
⋅Які основні етапи міжнародної торгівлі включає перевезення товарів згідно з умовами Інкотермс?
⋅Які інструменти та ресурси можна використовувати для правильного застосування Інкотермс у міжнародній торгівлі?
⋅Які основні ризики та питання безпеки пов'язані з різними умовами доставки згідно з Інкотермс?
Результати:
⋅Пакет документів для оформлення сертифікату походження, або пошук рішення щодо набуття походження в разі неможливості отримати походження при наявних джерел сировини та процесів
⋅Глибоке розуміння принципів і правил Інкотермс та їх вплив на міжнародну торгівлю.
Навички визначення оптимальних умов поставки для конкретних міжнародних угод.
⋅Здатність аналізувати та оцінювати ризики, пов'язані з різними умовами поставки.
⋅Вміння використовувати Інкотермс для максимізації ефективності та мінімізації ризиків у міжнародній торгівлі.
та повторних звернень
Цільова аудиторія:
⋅Менеджери зі збуту;
⋅Менеджери експортних та логістичних відділів компаній, що займаються міжнародною торгівлею.
⋅Логістичні менеджери, які відповідають за організацію міжнародних перевезень.
4Модуль: Експортний маркетинг. Інструменти пошуку партнерів. Нові ніші для українських експортерів, як наслідок санкцій. Платформи для пошуку покупців та діджитал маркетинг. Участь в міжнародних виставках 11, 13, 18 та 20 червня

Перелік питань:
⋅Які стратегії експортного маркетингу варто використовувати в умовах санкцій?
⋅Які інструменти пошуку партнерів найбільш ефективні для українських експортерів?
⋅Які нові ніші відкриваються для українських експортерів через санкції?
⋅Які платформи для пошуку покупців є найбільш привабливими для українських експортерів?
⋅Які стратегії діджитал маркетингу можна використовувати для просування експортних товарів і послуг?
⋅Які переваги та недоліки участі в міжнародних виставках для українських експортерів?
Результати:
⋅Розуміння ключових аспектів експортного маркетингу в умовах санкцій.
⋅Ознайомлення з ефективними інструментами пошуку партнерів та новими нішами.
⋅Навички використання платформ для пошуку покупців та стратегій діджитал маркетингу.
⋅Знання про переваги та недоліки участі в міжнародних виставках.
Цільова аудиторія:
⋅Українські підприємці, які планують розширити свою діяльність на зовнішні ринки.
⋅Маркетингові менеджери компаній, що займаються експортом.
⋅Співробітники міжнародного відділу та зовнішньоекономічної діяльності.
⋅Студенти та випускники, які цікавляться кар'єрою в експортній сфері.

Проєкт реалізується за підтримки Програми USAID
“Конкурентоспроможна економіка України”