Електронна комерція сьогодні розвивається неймовірними темпами. Встигнути за сучасними тенденціями і налагодити ефективний збут продукції онлайн – значить подолати логістичні виклики і організувати зручний і вигідний для обох сторін сервіс доставки.



Зокрема, розглянули такі питання:
• Розуміння доставки через електронну комерцію – огляд різних способів
доставки та перевізників
• Аналіз моделей – власне виконання, виконання третьою стороною (фулфілмент-послуги), пряма доставка
• Мита, податки та інші платежі. Хто сплачує, як зазначити ціну на маркетплейсі
Виконали практичні вправи:
• “Відправити посилку!” – плануємо доставку продукту з пункту А в пункт Б, використовуючи різні методи. Оцінка варіантів доставки для певного сценарію, переваги та недоліки
• «Fulfillment Face-Off» вибір способу виконання на основі витрат, швидкості доставки, обслуговування клієнтів і контролю.
• «Злом Кодексу» – обчислення мит та податків для певного товару. Розрахунок кінцевої ціни та прибутку.
