Запрошуємо на одноденний навчальний офлайн семінар-тренінг на тему: “УСПІШНІ ЗАКУПІВЛІ В СИСТЕМІ «PROZORRO» ДЛЯ УПОВНОВАЖЕНИХ ОСІБ”. 📚

🔍 Що на вас чекає:

1. Аналіз практики організації закупівельної діяльності. Процеси і ролі в закупівельній діяльності
– Підходи до організації публічних закупівель; документи закупівельної діяльності.
– Кому та де, окрім ЕСЗ, потрібно публікувати інформацію про публічні закупівлі

2.
Як здійснювати закупівлі, враховуючи особливості визначені Постановою
КМУ №1178 – стратегія планування- Ключові аспекти, які потрібно
врахувати при формуванні річного плану.
– Що не потрібно включати до річного плану? Особливості визначення предмету закупівлі товарів, робіт, послуг.
– Чи сумуються закупівлі за кодом ДК протягом року і у яких випадках – ні?

3. Запит пропозицій – єдиний інструмент для проведення закупівель у Prozorro Market.
– Обов’язок купувати певний перелік медичних товарів та продуктів харчування;
– Чи можна купувати однією закупівлею медичні товари/продукти харчування, які визначені переліком і ті, яких в переліку немає?
– Можливість чіткіше вказати товар, який потрібен замовнику, до 500 тис. грн;
– Обов’язок надавати проєкт договору при запиті пропозицій.

4. Відкриті торги чи відкриті торги з особливостями?
Як правильно скласти та оприлюднити Тендерну документацію для успішного
проведення відкритих торгів з врахування останніх змін до Постанови КМУ
№1178,
Основні та обов’язкові складові тендерної документації:

Формування технічної специфікації. На що звертає увагу ДАСУ?
Кваліфікаційні критерії, чи обов’язково та в яких випадках як правильно прописувати.
Оновлені вимоги до учасника та учасника-переможця у воєнний час.
Внесення змін та роз’яснень до тендерної документації. Антидемпінгові заходи.

 

5. 24 години на виправлення помилки: що і в яких випадках не можна давати на виправлення?

Яким чином та у які строки можна повідомити учасника про невідповідність?
Документальне оформлення та усунення невідповідностей.

 

6. Договір за результатами закупівлі:

Істотні умови, порядок внесення змін, з врахуванням особливостей передбачених Постановою КМУ №1178;
Можливість одностороннього розірвання договору;
Додаткові угоди: коли можна укладати і в які терміни оприлюднювати?

Розбір практичних ситуацій, відповіді на запитання учасників навчання.

Лектор: фахівець з публічних закупівель ЮФ «Світ права».
Дата: 15 травня 2024 року, 10:00 – 16:30.
Місце проведення: Конференц-зала Волинської ТПП, м. Луцьк, Київський майдан, 7.

Вартість: 1800 грн. У вартість включено: посібник з нормативними документами, іменний сертифікат про проходження навчання, кава-брейк та обід.

Для участі у семінарі зареєструйтеся за посиланням http://surl.li/sllkk, або напишіть на е-mail: zez@vcci.com.ua чи телефонуйте +380506665008.

Крайній термін реєстрації – 10 травня 2024 р.
Важливо! Захід відбудеться у разі повної наповненості групи!