Обрати сторінку
23 листопада 2017 року у Волинській ТПП відбувся майстер-клас на тему: «Бренд-менеджмент для малого та середнього бізнесу».
 
Спікером виступив – Микола Жичук – маркетолог з досвідом у сферах b2b та b2c з досвідом роботи більш ніж 10 років в українських та міжнародних компаніях (керівник служби маркетингу міжнародного холдингу Modern-Expo Group, керівник з реклами ПАТ «ВГП» (ТМ Ruta).
 
Учасники отримали нові знання про те, що таке бренд, історія його виникнення, побудова та класифікація брендів, які емоції повинен він викликати, цикл життя бренду та багато іншого.
 
Розглянули кейси світових та українських успішних брендів.
Микола Жичук поділився особистими знаннями і досвідом роботи зі створення, розвитку та підсилення брендів.
 
Зі слів спікера, бренд для споживача полегшує вибір, гарантує певний рівень якості та безпеку товару; для продавця ж – бренд полегшує збут, знижує затрати, формує коло активних «лояльних» користувачів.
 
Бренд не лише може бути поняттям товару, а й країни, міста, особистості.
Наприклад: чи знали Ви, що «прихильники» компанії Harley-Davidson, зробивши татуювання бренду, мають можливість по-життєво користуватися знижками на товари улюбленої марки?!